This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Declaración anual de operaciones con terceras personas - España
Thread poster: Penelope Ausejo
Penelope Ausejo Spain Local time: 12:47 English to Spanish + ...
Jan 25
Buenos días:
Quería preguntaros si alguien sabe si hay que rellenar este documento «Declaración anual de operaciones con terceras personas» (Hacienda) en los casos en los que NO se tenga ningún cliente intracomunitario. Es decir, cuando haya clientes a los que se haya facturado más de 3000 EUR, pero que NO sean intracomunitarios.
Gracias por vuestras respuestas.
[Edited at 2024-01-25 12:01 GMT]
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Hola, Penélope. Para las cosas de Hacienda, yo te recomendaría que acudieras a un gestor y le hicieras esa consulta. Con Hacienda es mejor no pillarse los dedos. Un saludo.
Ester Vidal
Angie Garbarino
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Angie Garbarino Local time: 12:47 Member (2003) French to Italian + ...
Segun mi gestora
Feb 2
Penelope Ausejo wrote:
Buenos días:
Quería preguntaros si alguien sabe si hay que rellenar este documento «Declaración anual de operaciones con terceras personas» (Hacienda) en los casos en los que NO se tenga ningún cliente intracomunitario. Es decir, cuando haya clientes a los que se haya facturado más de 3000 EUR, pero que NO sean intracomunitarios.
Gracias por vuestras respuestas.
[Edited at 2024-01-25 12:01 GMT]
Eso vale solo para clientes Espanoles, no intracomunitarios, per tampoco extra comunitarios.
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.